keskiviikko 2. elokuuta 2017

Rakastaa, ei rakasta





Otsikkohan viittaa siis tähän paitaan. Toisaalta tykkään, toistaalta en, toisaalta rakastan, toisaalta en. Tää on todella epämukava päällä. Tän kanssa ei voi sen kummemmin nostella käsiä, koska tää tippuu todella herkästi päältä. If you know what i mean. Välillä tää pysyy ihan hyvin, mutta suurimman osan ajasta saa olla nostelemassa hihoja takaisin paikoilleen. 

Mutta pakkohan se on myöntää, että tää näyttää hyvältä mun päällä. Ja kai sitä nainen tekee mitä vain, että tuntee olonsa hyvännäköiseksi? Eikä tää nyt loppujenlopuksi niin kamalan epämukava ole, mutta kai aika lähellä sitä rajaa kuljetaan. Ostin tän paidan aikoja sitten seppälän alennusmyynnistä viidellä eurolla, eikä kyllä tällä hetkellä jaksa kaduttaakaan. Olihan se niin halpa, etten voinut jättää sitä sinne. Vaikkei tätä ehkä usein tulekaan käytettyä. Tänään tää päätyi ensimmäistä kertaa mun päälle kauhean empimisen ja epävarmuuden jälkeen. Asukriisi oli taas kerran vahvasti läsnä, mutta oon kyllä tyytyväinen, että uskalsin vihdoin laittaa tän päälle. Onhan tää ihan kiva, vaikkei ehkä ookaan.

♡: Milla

20 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi on ihana! Itsekin voisin tota käyttää. :) Laittaisin sitä kuitenkin ehkä vähän housuihin tosta edestä. Ja sun tukka näyttää super ihanalta tossa tokassa kuvassa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanuus <3 Mä taas en tykkään yhtään pitää mitään paitoja sillai housuissa, näyttää omaan silmään jotenki hassulta :D

      Poista
  2. Wou mitkä kuvat!♡ Tosi kiva ja erilainen postaus, toi paita näyttää kyllä tosi nätiltä! Pitäähän sitä välillä kärsiä ulkonäön eteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Ja jep, true fakta :D

      Poista
  3. Näyttää tosi hyvältä sun päällä! Vaikka ymmärrän sen vaikeuden mikä tollasissa paidoissa on 😕 Tosi onnistuneita kans nää kuvat 😊

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä näyttää kyllä niin hyvältä sun päällä! :) Mutta joo, tiedän tunteen kun tykkäisi pitää jotain tiettyä vaatekappaletta päällä, mutta se meinaa koko ajan valahtaa alaspäin :D

    VastaaPoista
  5. Toi on kyllä aivan ihanan näkönen paita, mut aina se kuva ei just kerro minkälainen se on oikeesti. Mulla itelläniki on muutama tollanen paita sekä sellanen jotka on täydellisiä mut osaan tosi harvoin yhdistää niitä tyyliini tai johonkin tiettyyn housupariin :p

    VastaaPoista
  6. Tuo paita on kyllä tosi kivan näköinen ja sopii sulle hyvin! <3 Vaatteissa kuitenkin mun mielestä tärkeintä on se, että ne tuntuu mukavalta päällä :)

    VastaaPoista
  7. Sun hiukset näyttää näissä kuvissa jotenkin erityisen ihanilta! :)

    VastaaPoista
  8. Ihanan näköinen paita, sopii sulle kyllä hyvin! <3

    VastaaPoista
  9. Onpa kyllä ihana paita! <3 Ihanaa jotain hippihenkeä kuohuu oikein. Mulla oli ton tapanen paita joskus ja just nuo "olkaimet" putos tosi herkästi. Ompelin sinne alle silikoniset rintsikanolkaimet ni ei enää pudonnu, kannattaa kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) & kiitti vinkistä myös, harmi vaan, että oon tosi huono ompelija :D

      Poista
  10. Tosi kiva paita :) mä näin samantyylisen alennusmyynneissä mut ei ollut aikaa jäädä sovittelemaan niin se jäi sit hyllyyn :(

    VastaaPoista