maanantai 17. heinäkuuta 2017

Mä en oo se täydellinen bloggaaja


Mä postaan melko säännöllisin väliajoin, enkä siltikään oo täydellinen. Mä räpsin paljon kuvia, nautin niiden muokkaamisesta, sekä julkaisemisesta, mutten siltikään oo se täydellinen. Mä en oo se täydellinen bloggaaja, vaikka mä voin siltä vaikuttaakin. Mä oikeestaan vihaan koko bloggaaja sanaa, koska mä oon mä, kirjotan vaan blogia, enkä haluu et mut laitetaan johki lokeroon. Mun instafeed alkaa muistuttaa hiukkasen verran täydellistä, mutta sekin on vain pienenpieni pala aitoa mua. Mä lisään sinne ja tänne vaan ne kaikista parhaimmat kuvat, koska mä haluan. En halua tänne muutakuin hyviä kuvia. Miks kukaan laittaisi blogiinsa huonoja kuvia?

Mä oon tehnyt elämässäni isoja virheitä. Oon ajanut humalassa, menettänyt ajokorttini, ollut pois töistä ilman mitään pätevää syytä, sekä hajottanut mun puhelimen näytön hakkaamalla sitä mun nyrkin kokoisella kivellä. Älkää kysykö, että miks, koska mä en osaa vastata. Kai sitä nuorempana oli niin pälli, että halusi vaan tehdä kaikkea tyhmää ja ajatteli, ettei mun elämällä oo väliä. Saa olla kyllä kiitollinen, että mulle ei oo silti sattunut mitään. Koska onhan sillä elämällä väliä. Elämä on parasta mitä meillä on. 


Mä en oo se täydellinen bloggaaja, mutta mun blogi on mulle täydellinen paikka, jossa voin rauhoittua ja purkaa tunteita. Mä vihaan itserakkaita bloggaajia, jotka on vaan täynnä itseään, eivätkä ajattele lainkaan muiden tunteita. Sellaisia ihmistyyppejä, jotka pitävät itseään aivan täydellisinä. Kaikki tekee virheitä ja suurinosa vielä oppiikin niistä. Siinä vaiheessa viimeistään ymmärtää, että on oppinut jotakin, kun häpeää tekemiään mokia. Mä häpeän ja paljon. Mä toivon, että ette koskaan mene rattiin, kun ootte juonut. Jos otat, et aja. Jos sä satutat itses tai vaarannat muiden hengen niin sä et saa sitä enää korjattua. Se on sitten menoo ja sun elämä on varmasti pilalla.

Mut tietteks mitä? Mä oon täydellinen mä. Niin tyhmältä, kun se kuulostaakin niin näin on. Mä oon oppinut virheistä ja kasvanut ihmisenä. Mä en oo enää se tyhmä teini milla, joka tekee pelkkiä huonoja päätöksiä. Mä en oo se täydellinen bloggaaja, mut mulla tulee oleen tästedes täydellinen elämä. Nyt tehdään vain hyviä päätöksiä ja nautitaan elämästä. Mä en tuu enää olee tän nuorempi mitä mä oon nyt.

💗: Milla

36 kommenttia:

  1. Upea teksti ja niin kivat kuvat♡

    VastaaPoista
  2. Ei tarvitsekaan olla täydellinen :) Riittää että on ja tekee asioita!
    Tosi kiva värimaailma muuten noissa kuvissa!

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  3. Oi. Niin totta. Hyvin kirjotettu postaus, jonka jokaisen pitäis lukee. Tykkään.

    VastaaPoista
  4. Niin hyvä kirjoitus jälleen kerran. Ja jonka jokaisen tulisi lukea ajatuksella.
    Sekä todella kauniit kuvat. :)

    VastaaPoista
  5. Kiva että oot hoksannut itsestäs näitä asioita (ja hyvä ettet mene enää ratin taakse päihtyneenä). Tämmösistä asioista oppii näkemään itsessään sen muutoksen, joka on syntynyt pikkuhiljaa vuosien saatossa. Tosi hyvä postaus!

    VastaaPoista
  6. Siis pakko sanoa et älyttömän upean ihanat kuvat, en kestä! Tekstistä nyt ei varmaan tarviikaa sanoo mitää <3

    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Todella hyvä teksti ja erittäin kauniit kuvat ♥ Mun mielestä täydellisyyttä ei ole olemassakaan ja useinkaan blogit eivät ole sama asia kuin todellisuus :) Jokainen hölmöilee jossain vaiheessa elämäänsä! Oot oikeessa, että sä oot täydellinen sä samoin kuin jokainen on täydellinen juuri itsenään ♥

    ♥: Ane

    VastaaPoista
  8. wau, mikä teksti! Täyttä asiaa ja musta on ihanaa että oot noin rehellinen <3

    VastaaPoista
  9. Taas kerran niin hyvä postaus! :) Kukaan ei ole täydellinen, mutta sehän ois ihan kamalaa, jos olis. Upat kuvat myös ♥

    VastaaPoista
  10. Hyvä postaus Milla�� Itse lopetin/pistin bloggaamiseni suuren harkinnan ja tauon alle koska vihaan sitä täydellisyyttä mitä kaikki hakee itsessään ja blogeissaan. Mä-mä-mä... Katsotaan nyt jaksanko tähän ristiriitaiseen maailmaan enää palata, mutta se vaatii kyllä jotain aivan uutta ja ihmeellistä��❤ Pitäis ehkä pistää joku haaste tai joku pystyyn missä kaikki miettis bloggaamisensa ihan läpi ja katsois totuutta silmiin ilman läpikurkistelua. Bloggaaminen on yksi maailman kiehtovimmista aiheista mitä voisi pyöritellä uudestaan sata tuntia putkeen mutta kyllä se minäolentäydellinen-teema saisi lähteä jonnekkin toosi kauas...

    // Olga, entinen Toverit-blogin kirjoittaja

    VastaaPoista
  11. Tää teksti tuntu ihan omalta. Sen vuoksi että pystynpä sanomaan että olen monesta kohdasta samaa mieltä. Pystyn sanomaan että olisin itsekin tehnyt tai ajatellut näin. Mäkään en tykkää ollenkaan niistä itserakkaajista bloggaajista tai varsinkaan niistä jotka ajattelee maailman ja ennen kaikkea blogimaailman pyörivän niiden ympärillä. Kukaan ei oo täydellinen mutta jotkut on sen verran fiksuja että tiedostaa sen eikä yritä peittää virheitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Toi viimenen lause on niin hyvin sanottu!!

      Poista
  12. Mulla on ollut paljon samoja ajatuksia. Minusta kenenkään ei edes tarvitse yrittää olla täydellinen, mitä jännää siinä olisi? Minusta on paljon kivempi lukea blogia jonka kirjoittaja on avoimesti oma itsensä, eikä yritä peitellä virheitään tai "huonoja puolia".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin! Kiitti kommentista Saima :-)

      Poista
  13. Tarpeellinen sanoma tällä postauksellasi, kiitos! Parasta mitä kukaan voi olla, on olla oma itsensä. Se omin versio itsestä. Just niin täydellisen epätäydellisinä kuin kaikki ollaan.

    Elisabet | www.fashionpoetry.eu

    VastaaPoista
  14. Hyvin kirjoitettu teksti 💗 Mäkään en ole täydellinen, eikö tarvitsekaan olla. On vain oma itsensä ja se riittää. Menneisyys kulkee mukana, sitä ei pääse karkuun, ja päivä päivältä sitä osaa olla viisaampi!

    VastaaPoista
  15. Loistava teksti!! Ja toi lause "mä oon täydellinen mä", ei kuulosta yhtään tyhmältä! Oot just hyvä sellaisena kuin oot eikä kukaan muu voi olla sä paremmin kun ite oot! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Mahtava teksti! <3 Ihana sä :)

    tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  17. Sä oot vaan niin taitava kirjottaan! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 hassua, ku ite en pidä itteeni mitenkää hirveen hyvänä kirjoittajana :D

      Poista