sunnuntai 30. heinäkuuta 2017

Farkkutakkinen tyttö







Housut: Bik bok / Paita: H&M / Farkkutakki: Kirppis

Me käytiin tänään vähän räpsimässä kuvia, koska ilma oli mitä ihanin ja halusin näyttää teille tän mun uuden farkkutakin. Farkkutakkihan löytyi siis Jyväskylän kirpparilta kolmella eurolla - uskokaa tai älkää. Vaikka ilma olikin tänään mitä ihanin, niin silti ei tän päivän kuvailut mennyt ihan putkeen. Aurinko häiki koko ajan, tuuli heitti hiukset vähän väliä naamalla ja mikä pahinta, suurinosa tän päivän kuvista meni pieleen vaan ja ainoastaan sen takia, että mä en osannut hymyillä. Tänää tais olla hymytön päivä. Nää kuvat on ihan jees, ei siinä, mutta suurinosa ei ollut. 

Onko teillä koskaan ongelmia ilmeiden kanssa kuvissa? Koska mulla on. Hymyileminen onnistuu, mutta ei todellakaan aina. Puolissa kuvissa mä irvistän, näytän kieltä, tai hölmöilen jollain muulla tapaa. Ois ihanaa osata olla vakavasti, keskittyä, näyttää huippumallilta ja poseerata niinkuin mikäkin maailmanomistaja, mutta ei - mä en siihen ainakaan vielä kykene. Joskus on hyviä kuvauspäiviä, joskus ei. Tänään ei ollut, paitsi näiden kuvien ajan oli edes jotenkin.

Moottoripyöräkin eksyi kuviin ja illemmalla käytiin pienellä ajelullakin. Ei todellakaan nämä vaatteet päällä, älkää pelätkö! Mun pitäis ostaa jotkut kunnon hanskat moottoripyöräajeluita varten, sillä noi poikaystävän hanskat oli ihan pikkasen liian isot mulle. Mä en ymmärrä mikä mua tänää riivasi siellä kyydissä, kun koko ajan ajattelin, että nyt mä tipun. Tässä sitä kuitenkin ollaan, eli en mä mihinkään tippunut. Eikä sieltä mihkään tipukaan, kun vaan ottaa ihan rauhassa eikä hermoile turhista. Nyt mä meen nukkumaan, koska huomenna alkaa viiden päivän työputki. Sen jälkeen lähdetäänkin road tripille, can't wait!! Kai teitä kiinnostaa postaus meidän reissusta? 😊

💗: Milla

20 kommenttia:

  1. Miks mä en onnistu ikinä tekemään mitään hyviä kirppislöytöjä :( Ja joo, mulla sama ongelma että aina kun joku yrittää ottaa musta kuvaa, niin ei vaan onnistu. Näytän aina jokaisessa kuvassa ihan tyhmältä tai kauhealta. Mutta nää kuvat susta on kyllä onnistuneita! ♥ Ja kyllä todellakin kiinnostaa postaus teidän reissusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hö :/ Mulla on ollut vissiin hyvä tuuri matkassa, koska en oo kertaakaan poistunut kirpparilta ilman, et oisin ostanut jotain! :D Etköhän säkin vielä tee hyviä löytöjä! Tosi kiva kuulla, että postaus road tripistä kiinnostaa :)

      Poista
  2. Tuota takkia ei kyllä uskoisi kolmella eurolla saaduksi! Näyttää niin siistiltä ja uudelta. Mullaki on just hymyn kanssa ihan kauheita ongelmia välillä, se on niiin ärsyttävää :'D Kiinnostaa postaus road tripistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No NIIMPÄ! Olin kyl superhyper tyytyväinen, kun tän sieltä hyllystä bongasin! :D Oih, en oo ainakaan ainut tän hymyongelma asian kanssa :D & jee, ihana kuulla Sini <3

      Poista
  3. Täällä yksi jonka kuvaukset menee lähinnä vaan pelleilyksi, nimittäin aina tulee ongelmia ilmeiden suhteen! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, ihana kuulla että en oo ainoo <3 :D

      Poista
  4. Tuo farkkutakki sopii sulle tosi hyvin eikä ollut pahan hintainenkaan:) Mäkin tykkään käyttää kesäsin farkkutakkia! Ihania kuvia susta <3 Mullakin on välillä vaikeeta olla kameran edessä, yleensä koitan vaan hymyillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, munkin mielestä toi sopii mulle tosi hyvin! :) Farkkutakit on ihan parhautta (heh, itsehän omistan kolme :D) Kiitos paljon Niina <3 Ja joo, mä koitan kans aina hymyillä, mut ois ihana osata olla kaunis hymyilemättäkin, niinkuin just ne kaikki huippumallit osaa poseerata niin vakavasti, mutta silti super kauniisti! :D

      Poista
  5. Tiedän tunteen kun kuvat ei joskus vaaan onnistu! Mutta ehkä joskus sitä oppii oleen vielä paremmin kameran eessä. :) ihan hyvät kuvat sait lopulta tähän postaukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, siihen mäkin uskon :) & kiitos paljon. Ei nää loppujenlopuksi niin huonoja ollutkaan, mitä jo whatsapissa manasin :D

      Poista
  6. Oi miten ihanan pirteitä kuvia!<3 Mun mielestä nää kuvat on tosi hyviä :)

    VastaaPoista
  7. Superkiva tuo farkkutakki ja hei, nää kuvat on just tosi onnistuneita! :) Totta kyllä tuo, että joskus vain on helpompi hymyillä kuvissa kuin toisena päivänä. Jännä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Ja jep, toi on kyl tosi jännä juttu :D

      Poista
  8. Oi kun kiva toi farkkutakki! Mulla on myöskin ongelmia hymyn kanssa, ja oonkin loppujenlopuks päätynyt siihen että yritän vältellä kuvissa hymyilyä :D Mutta ihania noi kuvat susta, varsinkin toi viimenen on sairaan kiva!😍

    https://byerikaxxx.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin on!! Ja hah, joo :D ite taas yritän aina hymyillä, kun en muutakaan osaa xd Kiitos paljon ihanista kehuista Erika <3

      Poista
  9. Tosi kivoja kuvia ja toi takki on ihana!

    VastaaPoista
  10. Vitsit mikä löytö tuo farkkutakki, se on tosi kiva! Ja ihania kuvia :) Haha, mullakin on aina ongelmia ilmeiden kanssa - mä taas en oikein osaa hymyillä kuvissa, ja oon aina vakavalla naamalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Toi oli kyl parhain löytö hetkeen! :)

      Poista