keskiviikko 26. heinäkuuta 2017

8 asiaa, joista oon just nyt onnellinen



Työt loppuu parin viikon päästä ja koulu alkaa. Toisaalta mulla on hieman ristiriitaset fiilikset tästä, koska en osaa päättää, houkuttaisko tällä hetkellä enemmän töidenteko vai koulunpenkillä istuminen. Ehkä näin on kuitenkin parempi.

Uudet kirpparilöydöt. Siis voitteko uskoa - mä löysin taas ihan super makeen farkkutakin kolmella (!!) eurolla. Lisäks löysin talvitakin, joka ei sekään maksanut kuin neljä euroa. Noista on varmasti tulossa kuvia blogiin, heti kun saan aikaseksi!

Uskalsin vihdosta viimein mennä poikaystävän moottoripyörän kyytiin. Olihan se jännää, mutta äkkiä siihenkin tottui. Moottoritielle en kyllä sen kyydissä lähde, mutta pientä kylärinkiä ajellessa voin ihan mielelläni mennä kyytiin. 

Oon saanut kesän aikana säästettyä hieman rahaa. Tää tulee olemaan niin hyvä juttu syksyllä koulun alkaessa! Toki mä tuun saamaan kelalta tukia, mutta onhan se hyvä, kun on jo valmiiksi sitä rahaa säästössä. Hain just pari päivää sitten kelalta opintotukea ja vaikka se onkin vain sen pari sataa kuussa, niin tuleehan sekin summa auttamaan melkoisesti. Mä nyt vaan toivon, että se varmasti myönnetään mulle, koska muuten oon kusessa. Vaikka tää onkin ihan päivänselvä asia, niin mä silti mietin, että entä jos. Kai tekin joskus ressaatte täysin turhista asioista?

Muutaman viikon päästä (vihdosta viimein) tapaan muutaman blogikaverin Tampereella. Ootan tätä ihan into piukassa, mutta koska mä oon mikä oon, niin jännitän tätä tapaamista myös suuresti. Kuka nyt ei jännittäisi, kun menee ekaa kertaa näkemään ihmisiä, joille on jutellut vain whatsappin välityksellä.

Kesän odotetuin reissu, eli road trip pohjoseen päin alkaa lähestyä! Oon tästä niin innoissani, etten kohta enää puhu mistään muusta kuin tästä. Me ei olla sen suuremmin mietitty, että mihin ajetaan, kunhan vain ajetaan ja nähdään uusia paikkoja. Jos sulla on jotain vinkkiä, jostain upeesta paikasta tuolla pohjosemmassa päin niin kerrohan mulle, sillä otan kaikki vinkit ja ideat nyt ilomielin vastaan!

Pieniä, mutta kivoja asioita. Näistä mä oon just nyt onnellinen.

💗: Milla

12 kommenttia:

  1. Ihanan pirteä postaus!♥ Moottoripyörän kyytiin ois kyllä siisti päästä! Jos road tripillä tie vie tänne päin, niin voin erittäin mielelläni mahdollisuuksien mukan tulla esittelemään paikkoja *.*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 ja joo, oli kyl tosi jännä toi "eka kerta" :D kivaa, mutta niin jännää!! Me ei taideta eksyä sinnepäin roadtripillä niinkuin jo sulle kerroinkin :( Mut en sano silti mitään täysin varmaks vielä!

      Poista
  2. Kaikista pienimmät asiat on just niitä suurimpia ilon aiheita :) Mä niin haluaisin kans osallistua tuohon Tampereen blogitapaamiseen niinkun oon jo sanonutkin, mutta todennäköisen koulun alettua siihen ei oo mahollisuutta :/ Mutta pitäkää sit hauskaa munkin puolesta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin! <3 Eiköhän meki joskus sit keritä näkemään!! Harmi, kun et pääse tonne :( Mut joskus sit! :)

      Poista
  3. Ihanaa, itsekin olen käynyt monesti pohjoisessa Roadtripillä! Minne päin olette lähdössä ja missä olette ajatelleet yöpyä? :) Ajoimme viime talvena Rovaniemen kautta Kilpisjärvelle, sieltä kävimme Norjan Skibotn:issa ja sieltä ajoimme Tromssaan shoppailemaan. Nyt varsinkin kesällä suosittelen lämpimästi Kilpisjärveä ja Saana tunturia! Olen muutaman kerran sinne huipulle kävellyt ja maisemat ovat hulppeat! Myös Norja on todella hieno vuoristoinen maa. Riippuu vähän minnepäin olette menossa, mutta Ranuan eläinpuisto Rovaniemen "lähettyvillä" on myös kiva paikka käydä vaikka matkan varrella, sillä siellä on söpöjä jääkarhuja! Kuusamossa päin taas on sellainen paikka kuin Kuusamon suurpetokeskus, jossa pääsee näkemään karhuja SUPER läheltä! Tässä jotain omia suosittelujani :) Ihanaa matkaa teille! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähdetään luultavammin Saarijärveltä Oulua kohti, mutta muita suunnitelmia meillä ei vielä ole! Me ei varmaankaan ihan noin pitkälle ajeta, mutta saa nähdä! Ois kyl siistiä käydä Kilpisjärvellä :) Meidän suunnitelmat on vielä niiin auki. Kiitos super paljon kuitenkin vinkeistä! <3 Me ollaan niin tälläsiä eräjormia, että otetaan vanha kunnon teltta mukaan ja yövytään siellä :) Toivotaan siis hyviä kelejä, toivottavasti ei ainakaan sataisi! :D Tollases eläinpuistos ois kiva päästä käymään. Ite oon käynyt vaan ähtärin eläinpuistossa :)

      Poista
  4. Ainiin piti lisätä vielä, että vähän alempana on sitten Pyhä ja Pyhäluoston kansallispuisto, missä on ihan super upeita maisemia. Pyhällä lähellä on myös turistikohde ametistikaivos, jossa voi käydä vierailulla ja "kaivaa" oman ametistin. Sitten super hienot vaellusmaisemat ovat myös Äkäslompolossa Ylläksellä! Jos haluaa olla "keskellä ei mitään" kannattaa suunnata ihan ylösasti Utsjoelle, siellä on myös kaunis Teno- joki, Suomen ja Norjan rajalla. Toivottavasti näistä vinkeistä on apua matkan suunnittelussa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkeistä taas! Äkäslompolossa haluaisin käydä, mutta sa nähdä keritäänkö niinkään pitkälle :) Siellä on tullut käytyä jo kaks kertaa ennempääkin, joten se on kyllä tullut tutuksi. Hassua, miten sinne tekis silti mieli vielä mennä :D Mä en vaan kyllästy niihin upeisiin maisemiin <3

      Poista
  5. Kivoja juttuja ja mäkään en malta oottaa tapaamista!! 💜

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana tuo kukkaniitty taustalla ja ihanan rento asu :3
    Just puhuin poikaystävän kanssa pari päivää sitten etten itse koskaan uskaltaisi mennä moottoripyörän kyytiin ellen itse sitten saisi kyseistä vekotinta ajaa xD Tästä postauksesta tuli hymy huulille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoos hurjasti Paula <3 Hahh, siis mulla oli toi ihan sama fiilis aluksi, mutta useiden suostuttelujen ja vänkäämisten jälkeen mä vihdosta viimein uskalsin mennä kyytiin :D Ja oli kyllä sen arvosta - ihan super siistiä!!

      Poista